söndag 31 januari 2010

Mina krukväxter inne är mest såna som inte behöver vattnas så ofta. Man kan säga att det blivit en naturlig utrensning, beroende på att jag så sällan kommer ihåg att vattna. Bara dom tuffaste klarar sig!!
Idag upptäckte jag att novemberkaktusen börjat blomma igen. Den måste nog trivas hos mig för den blommar väldigt ofta, tycker jag. Senast i början av december var den alldeles full med blommor.
Kul med lite vackra blommor inne, i väntan på att det ska börja spira i rabatterna där ute!!


Med Bosses hjälp fick jag en jättefin bild, som verkligen visar hur fantastiskt vackra kaktus blommorna är. Superfin, skimrande rosa!!!!
Tänk vilket konstverk en liten blomma kan vara!!!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Roligt att du hittade min blogg och tack för den fina kommentaren,du har en intressant blogg du också med jätte fina bilder,det får mig att längta sååå till sommaren då jag ser dina foton.
    Hit kommer jag ofta att kika in :)
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Läckert! Har svårt att få kaktusar att blomma.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva en liten hälsning! Jag uppskattar det väldigt mycket!