onsdag 21 september 2011

Trevlig överraskning

Vilket evinnerligt regnande!!!
Tråkigt om hösten ska regna bort på det här sättet!

Så glad jag blev när jag kom hem från jobbet idag
 och hittade ett spännande paket i brevlådan:)))
För ett tag sedan vann jag ett hemligt paket,
 i en bloggtävling hos, Tigris Predikantan,
och idag fick jag paketet!

Paketet innehöll ett jättemysigt och fint halsband
och en tub med antingen schampoo eller duschcreme:)
Det får jag testa och se vad det är,
 för språket på tuben var helt okänt för mig:))
Jag blev i allafall jätteglad över vinsten, tusen tack!!!!!
Såna paket förgyller tillvaron när man kommer hem trött efter dagens jobb:))


Ha en trevlig onsdagkväll!

Kram


4 kommentarer:

  1. Inte dumt att få såna paket i brevlådan och inte bara räkningar:)
    Ha det gott!!

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Alltid kul med sån post.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Trevlig överraskning. Stort Grattis.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Jag fick också paket igår! Fast jag visste vad det innehöll...

    Höstkram från Eva-Mari

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva en liten hälsning! Jag uppskattar det väldigt mycket!