onsdag 2 mars 2011

Får man ha sådan tur ????


Helt sanslöst vilken tur jag haft i utlottningar under de senaste dagarna!
Kan knappt tro att det är sant:))))
Först vann jag en mysig och fin skylt hos Britt med den härliga bloggen Freshgarden

Tusen tack, Britt! Jag gillar den fina skylten, helt underbar!!
Den ska få hänga vid min säng:)))

Snart närmar sig Kista-mässan, hade först inte tänkt något närmare på om jag skulle åka eller inte men så har jag varit med i några utlottningar och till min stora glädje vann jag två inträdesbiljetter till mässan hos Eva Linnea med bloggen Häxor & Änglar.


Helt underbart, självklart att jag vill åka!! Nu har jag bjudit med min väninna också, vilket kommer att göra Mässbesöket ännu trevligare:)

Som om inte det skulle räcka............nu har jag dessutom vunnit ännu en tredje biljett till mässan!!!!! Den vann jag hos Sussi med bloggen Callian Antikt & Brocante!!!!!

Önskar att jag hade lika stor tur i andra tävlingar också, men det är bara i bloggvärlden jag har turen med mig:))))
Nu kan dottern också följa med till mässan och det blev hon jätteglad över:))
Vi kommer att åka på lördagen och helt säkert kommer det att bli en toppendag!!!

Titta in här hos Trädgårdsmakare Hillevissan och läs om allt spännande som ska hända under mässan! Det låter superspännande!!! Kanske vi träffas på mässan!!

Ha en fin kväll, nu ska jag kolla på Sveriges Mästerkock!!!

Kram



14 kommentarer:

  1. Otroligt vad du vinner ,jag har aldrig vunnit någonting ,fast jag försöker,nä men kul för dig o vad trevligt att gå på trädgårdsmässa ,kram Nette

    SvaraRadera
  2. Grattis Margot, ha så kul på mässan!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tur som en tokig! ;) Va kul - då ses vi kanske på mässan. Jag åker också dit på lördag. Nu ska jag också fortsätta titta på mästerkockarna! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Grattis till dina fina vinster. Klart att man får ha sådan tur, så pass på och njut.
    Ha det gott:)

    SvaraRadera
  5. Grattis1 En riktig turgumma... Vi har trädgårdsmässa nu denna helgen här i Skåne - ska dit på fredag och kolla in och kanske handla om det finns något som jag behöver och det gör det alltid!

    Kram Anna Vattenkanna

    SvaraRadera
  6. Grattis!
    I bland ska man vara en riktig turgumma....

    Kram,
    Stina

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Stort grattis till vinsterna. Iblandt har man tur. Du kanske ska köpa dig en triss och du kanske vinner stort där med.

    Ha en fin dag!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  8. You were born under a lucky star... vilken tur du har, grattis :)

    SvaraRadera
  9. Men vilken tur du har. Grattis till alla dina fina vinster.
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Grattis! Har också "råkat" ut för ett par täta vinster. Härligt värre:) Hälsn Caroline L

    SvaraRadera
  11. Klart att du får ha...den är du väl värd.
    GRATTIS till alla vinster.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  12. Ja men grattis på dig turgumman! Vad kul!
    Hoppas ni får en riktigt härlig dag full av inspiration!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  13. Grattis! Jag har också haft en nedra tur faktiskt och vunnit en biljett :-).

    Tack för tipsen om växter till min rabatt. Ja det romantiska temat är starkt, men jag ska nog ta lite av varje här faktiskt... elle vi får väl se hur slutresultatet blir :-).

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  14. Grattis!! Då kan vi se fram emot bilder och rapporter från mässan.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva en liten hälsning! Jag uppskattar det väldigt mycket!